مشہور خبریں

ملک کے لیے جانیں قربان کرنے والے شہداء کی یاد میں 'میری مٹی، میرا ملک ' مہم کا آغاز ، عوام اس مہم میں بڑھ چڑھ کر حصہ لیں : ضلع کلکٹر جلج شرما، ہر گھر ترنگا' مہم 13 سے 15 اگست تک چلائی جائے گی ، ہر شہری اپنے گھروں اور عمارتوں پر ترنگا جھنڈا لہرائے

 


ناسک/ آزادی کا امرت مہوتسو سال کے موقع پر ملک کے لیے جانیں قربان کرنے والے شہداء کی یاد میں 'مٹی کو نمن، ویروں کا وندن' کے نعرے کے ساتھ 'میری مٹی، میرا دیش' یعنی 'میری مٹی، میرا ملک' مہم پورے ملک میں نافذ کی جائے گی۔ ۔  کلکٹر جلج شرما نے عوام  سے اپیل کی ہے کہ وہ اس مہم کو کامیاب بنانے کے لیے بڑی تعداد میں اس مہم میں حصہ لیں ۔

 کلکٹر جلاج شرما نے کہا کہ 'میری مٹی، میرا دیش' یعنی 'میری مٹی، میرا ملک' مہم ضلع میں 9 سے 20 اگست 2023 کے درمیان گاؤں اور گروپ کی سطح، مقامی خود حکومتی اداروں، بلدیات، نگر میں منعقد کی جائے گی۔ پنچایتیں اور میونسپل علاقے۔  ملک کے لیے اپنی جانیں قربان کرنے والے شہیدوں کی یاد میں ہر گرام پنچایت میں ایک *'شِلافلک'* لگایا جائے گا۔  اس کے ساتھ ہی شہری علاقے میں میونسپل، میونسپل کارپوریشن ایریا میں بھی ایسی ہی ایک تختی (میموریل تختی) لگائی جائے گی۔  ان تختیوں پر ملک کے لیے قربانیاں دینے والے مقامی شہداء، ہیروز، آزادی پسندوں کے نام درج ہوں گے۔  یہ تختی 15 اگست تک لگائی جائے گی اور وہاں پرچم لہرایا جائے گا ۔

اسی طرح، اس پہل *'وسودھا وندن'* میں، ہر گاؤں میں ایک مناسب جگہ کا انتخاب کیا جائے گا اور وہاں 75 دیسی درختوں کے پودے لگائے جائیں گے اور 'امرت واٹیکا' بنایا جائے گا۔  اس کے علاوہ، ملک، آزادی اور سلامتی، آزادی کے جنگجوؤں اور ان کے خاندان کے افراد کے لیے قربانیاں دینے والے ہیروز کے ضلع/کام کرنے والے علاقے کی سرگرمیوں میں آزادی پسندوں، *'ویر وندن'* کو بھی اعزاز سے نوازا جائے گا۔


 *'پنچپرن'* (حلف لینے) کی سرگرمی ہر سرکاری دفتر میں ہاتھوں میں مٹی کے روشن چراغ پکڑ کر منعقد کی جانی چاہیے۔  کلکٹر جلاج شرما نے پروگرام کو کامیاب بنانے کے لیے مقامی لوگوں کے نمائندوں، نوجوانوں کے گروپس، خواتین کے سیلف ہیلپ گروپس، کسانوں کے گروپس سے شرکت کی اپیل کی۔  یہ پروگرام 9 سے 15 اگست تک ہر گاؤں کی سطح پر منعقد کیا جائے گا۔  یہ پروگرام میونسپلٹی، میونسپل کارپوریشن اور پنچایت کی سطح پر 16 سے 20 اگست کے دوران منعقد کیا جائے گا۔

اس کے علاوہ، دہلی میں تیار ہونے والی 'امرت واٹیکا' کے لیے، ہر گاؤں کی مٹی کو تعلقہ سطح پر مٹی کے برتن میں جمع کیا جائے گا اور پنچایت سمیتی میں جمع کیا جائے گا۔  اور دہلی میں امرت واٹیکا کی تیاری کے لیے ہر پنچایت سمیتی سے ضلع یوتھ رضاکاروں کو جمع کیا جائے گا۔  دہلی میں 'امرت واٹیکا' بنانے کے لیے ملک کے کونے کونے سے 7500 کلشوں میں مٹی لے کر ایک 'مٹی یاترا' نکالی جائے گی اور یہ 'امرت واٹیکا' 'ایک بھارت شریسٹھا بھارت' کے عزم کی علامت ہوگی۔

ضلع  کلکٹر جلج شرما نے کہا کہ  ویب سائٹ https://yuva.gov.in/meri_maati_mera_desh پر عوامی شراکت (پبلک پارٹنرشپ) کو فروغ دینے کے لیے، لوگ ویب سائٹ پر مٹی یا مٹی کا چراغ پکڑے ہوئے اپنی سیلفی اپ لوڈ کر سکتے ہیں، ۔


 کلکٹر جلاج شرما نے مقامی عوامی نمائندوں، شہریوں، آزادی پسندوں، صحافیوں اور سماجی تنظیموں کے ساتھ مل کر اس مہم کو اچھی طرح سے منظم کرنے کی اپیل بھی کی تاکہ میری مٹی، میرا دیش، پنچپران پرتیگیہ، وسودھا وندن، ویروں کا وندن، مٹی یاترا کی سرگرمیوں کو کامیاب بنایا جاسکے۔ مہم میں پرچم کشائی کامیاب  اسی طرح گزشتہ سال کی طرح اس سال بھی 'گھروگھری ترنگا' یعنی 'ہر گھر ترنگا' مہم 13 سے 15 اگست تک چلائی جائے گی۔  اس مہم میں ضلع کا ہر شہری اپنے گھروں اور عمارتوں پر ترنگا جھنڈا لہرائے۔  کلکٹر جلاج شرما نے اپیل کی ہے کہ تمام سرکاری، نیم سرکاری دفاتر، یونیورسٹی، کالج، اسکول، تمام دکانیں، ادارے اس سرگرمی میں خود بخود حصہ لیں اور اس سرگرمی کو کامیاب بنائیں۔

ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.